2011. március 24., csütörtök

dúla születik...

Nos, a hétvégén léptem egyet arrafelé, amerre mindig is tartani szerettem volna.
Elvégeztem egy dúlaképzést.
Rendkívül jól éreztem magam, nagyon érdekes volt minden, néztünk filmeket, a tréner (Réka) nagyon fantasztikus, egyrészt olyan látványos, hogy eleve eszedbe sem jut másfelé nézni, és nagyon érdekelt minden, amiről beszélt. Tanultunk egy-két technikát is, masszázsok, illóolajak, köpölyözés, egy egyszerű szőttes kendő sokrétű használhatósága a vajúdás ideje alatt, majd a kisbaba életében.
Nagyon átfogó volt, nem hiszem, hogy többet bele lehetett volna tenni egy hétvégébe anélkül, hogy a minőség ne sérülne.
A gyermekeimet egész hétvégén nem láttam, ráadásul D. beteg is volt, mégis jó volt minden. (Nekik nem hiányoztam.) Nem is nagyon tudom elképzelni, hogy a nyugodt csendes estéim nélkül hogy tudtam volna regenerálódni.
Egy dologtól félek:
Mi van, ha függő leszek- mint nem egy érdeklődő-, és minden későbbi tanfolyamra befizetek... Szépen lassan éhen halunk... :)

Az oklevél mellé kaptunk egy-egy szép angyalt formázó medált, ezen a képen éppen ez kerül a nyakamba.
Azóta készítettem már egy új blogot is, egyelőre üres, de nagyon bízom abban, hogy nagyon hamar megtelik tartalommal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése